• تلفن09144118533
  • ایمیلinfo@lunio.ir
  • آدرستهران ، صادقیه ، امنیت شبکه لونیو
  • ساعتهای آزاد10 صبح تا 8 شب
  • تلفن09144118533
  • ایمیلinfo@lunio.ir
  • آدرستهران ، صادقیه ، امنیت شبکه لونیو
  • ساعتهای آزاد10 صبح تا 8 شب

مزایای خرید استوریج HP چیست؟

مزایای خرید استوریج HP چیست و چرا مدیران شبکه ترجیح می‌دهند که این محصول را برای راه‌اندازی شبکه انتخاب کنند؟ کسانی که به تازگی با تجهیزات شبکه و راه‌اندازی سرور آشنا شده‌اند، یا افرادی که تا به حال از محصولات دیگر استفاده می‌کردند و حالا قصد دارد که از استوریج اچ پی برای راه‌اندازی شبکه خودشان استفاده کنند معمولاً با این سؤال در ذهنشان مواجه می‌شوند.
اگر شما نیز از علاقه‌مندان محصولات اچ پی هستید و قصد دارید از بین محصولاتی که توسط این کمپانی سرشناس استوریج HP را تهیه کنید؛ با ماهان شبکه ایرانیان همراه باشید و مزایای این محصول را بهتر بشناسید.

چرا خرید استوریج های اچ پی؟

کمانی اچ پی مانند سایر شرکت‌های ارائه کننده تجهیزات شبکه سعی می‌کنند که مدام تجهیزات خودش را به روز و جدید کند. در نتیجه این شرکت تجهیزاتی را برای مدیریت و راه‌اندازی شبکه در اختیار مدیران شبکه و افراد مختلف قرار می‌دهد که جزء مجهزترین تجهیزات روز دنیا هستند. استوریج‌هایی که توسط شرکت اچ پی برای کسب و کارهای مختلف آماده شده‌اند دارای تنوع زیادی هستند و برخی از آن‌ها به صورت هیبریدی و برخی دیگر تمام فلش طراحی شده‌اند. همین موضوع موجب شده که کسب و کارهای کوچک و بزرگ محدودیتی برای انتخاب یک استوریج مناسب از برند اچ پی نداشته باشند و بتوانند یکی از بهترین استوریج‌های ارائه شده توسط HP را برای شبکه خودشان انتخاب کنند.

مزایای خرید استوریج اچ پی

برای ذخیره‌سازی داده‌ها در شبکه نیاز به یک استوریج حرفه‌ای دارید. استوریج‌های اچ پی به عنوان یکی از بهترین انتخاب‌ها برای ذخیره‌سازی داده‌های کاربران و به اشتراک‌گذاری اطلاعات شناخته می‌شوند. از جمله مزایای انتخاب استوریج HP توسط مدیران شبکه و کسب و کارهای متنوع می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

1) سازگاری با سرورهای اچ‌ پی

اولین مزیتی که استوریج های اچ پی دارند سازگاری آن‌ها با سرورهای این برند است. در روی مادربردهای سرورهای اچ پی پورت‌های کاربردی و حرفه‌ای در نظر گرفته شده که امکان اضافه کردن تجهیزات جانبی شبکه مانند استوریج اچ پی را به سرور اچ پی فراهم می‌کند. با توجه به سازگاری سرور و استوریج های اچ پی و امکان نصب استوریج های مختلف روی این سرورها، کسب و کارهای کوچک و متوسط می‌توانند از استوریج‌هایی مانند StoreEasy استفاده کنند. کسب و کارهای بزرگ نیز می‌توانند استوریج‌های تمام فلش را که دارای قدرت پردازش و ذخیره‌سازی بالاتری هستند برای مدیریت داده‌های شبکه در نظر داشته باشند.

2) مکانیزم‌های امنیتی استوریج های اچ پی

استوریج‌های اچ‌پی قابلیت رمزنگاری داده‌ها را دارند و با استفاده از امکانات محدود سازی دسترسی، امکان کنترل دسترسی کاربران مختلف به داده‌ها را برای مدیران شبکه فراهم می‌کنند. امکان تنظیم و شخصی‌سازی استوریج با توجه به نیازهای کاربر و پشتیبانی از استانداردهای امنیتی مانند TPM از دیگر مواردی هستند که برای ایمن بودن استوریج های اچ پی جهت ذخیره داده‌های کاربران در نظر گرفته شده است.
بنابراین کسب و کارها و صنایع مختلف با کمک این استوریج‌ها می‌توانند از دسترسی غیرمجاز، سرقت، سوءاستفاده و از دست رفتن اطلاعات ذخیره شده پیشگیری کرده و داده‌های رمز شده و قابل اطمینان را ذخیره کرده یا در اختیار کاربران قرار دهند.

3) ظرفیت ذخیره‌سازی مناسب

مزایای خرید استوریج HP

با توجه به اینکه استوریج‌های اچ پی در نمونه‌های مختلفی تولید می‌شوند، ظرفیت ذخیره‌سازی که برای آن‌ها در نظر گرفته شده متنوع است. بعضی از این استوریج‌ها تنها قابلیت ذخیره‌سازی چند ترابایت داده را دارند و برخی دیگر از آن‌ها از قابلیت ذخیره‌سازی چند پتابایت داده پشتیبانی می‌کنند. یک مزیت دیگر این استوریج ها قابلیت پشته کردن آن‌ها و اتصال چند استوریج به یکدیگر و ایجاد یک مخزن ذخیره‌سازی بزرگ‌تر داده است. با وجود این شرایط و تنوع ظرفیتی که برای استوریج‌های اچ پی در نظر گرفته شده، هر شرکتی می‌تواند بهترین استوریج را برای کسب و کارش و شبکه‌ای که دارد تهیه کند و در صورت نیاز آن را ارتقاء دهد.

4) سرعت و پایداری بالای استوریج های اچ پی

از دیگر مزایای انتخاب استوریج HP برای شبکه می‌تواند به سرعت و پایداری بالای این استوریج‌ها اشاره کرد. سرعت خواندن و نوشتن داده‌ها در این استوریج‌ها بسیار بالا است و همین موضوع موجب می‌شود که کاربران در کمترین زمان بتوانند داده‌هایشان را به سرور منتقل کرده یا از آن بخوانند. پایداری بالای استوریج‌های اچ پی نیز این اطمینان را به مصرف‌کنندگان آن‌ها می‌دهد که تا سال‌ها می‌توانند از این محصولات استفاده کنند، بدون اینکه نگران از دست رفتن داده‌هایشان یا خرابی سرور یا استوریج باشند.

5) عملکرد مناسب و انعطاف‌پذیری بالا

استوریج های اچ پی هر روز پیشرفته‌تر می‌شوند و همین موضوع موجب شده که این تجهیزات شبکه عملکرد بهتری را موقع استفاده داشته باشند. همچنین، وجود قابلیت‌هایی مانند پشته کردن استوریج‌ها و اتصال آن‌ها به یکدیگر و… این امکان را برای کسب و کارهای مختلف فراهم می‌کند که یک زیرساخت جامع برای ذخیره‌سازی داده‌هایشان آماده کنند.

6) قابلیت مدیریت پیشرفته

ابزارهای مانیتورینگ، مدیریت دستگاه، پشتیبان‌گیری و بازیابی داده‌ها از جمله امکاناتی هستند که برای مدیریت پیشرفته استوریج‌های اچ پی در اختیار مدیران شبکه قرار می‌گیرد، تا بتوانند داده‌های ذخیره شده و اطلاعاتی که در بستر شبکه جریان دارد را بهتر مدیریت کنند.

7) پشتیبانی مناسب و قابلیت توسعه

مزایای خرید استوریج HP

ابزارهای مورد نیاز برای نصب و راه‌اندازی، مانیتورینگ و مدیریت استوریج توسط شرکت اچ پی ارائه می‌شود و این تجهیزات شبکه به طور کامل و مداوم پشتیبانی می‌شوند. همچنین، استوریج‌های اچ پی قابل توسعه هستند و مدیران شبکه می‌توانند با توجه به نیاز سازمانشان آن‌ها را ارتقاء داده و بیشترین بهره‌وری شبکه داشته باشند.

8) قیمت مقرون به صرفه

با وجود اینکه استوریج های اچ پی امکانات متعددی را در اختیار مدیران شبکه قرار می‌دهند، اما کسب و کارهایی که از این تجهیزات استفاده می‌کنند شانس این را دارند که با هزینه مقرون به صرفه و مناسب انواع استوریج های تولید شده توسط شرکت اچ پی را تهیه کنند؛ بنابراین با خرید این استوریج‌ها می‌توانید شبکه خودتان را با مناسب‌ترین هزینه راه‌اندازی کنید.

سخن پایانی

امنیت بالا، انعطاف‌پذیری مناسب، کارایی و قیمت مقرون به صرفه تنها برخی از مواردی هستند که کاربران موقع خرید استوریج های اچ پی می‌توانند از آن‌ها برخوردار شوند. با تهیه این استوریج ها می‌توانید یک سرور ایمن و کارآمد راه‌اندازی کنید و از انتقال سریع داده‌هایتان در بستر شبکه لذت ببرید.
در صورتی که برای خرید سرور HP و استوریج های اچ پی یا سایر تجهیزات شبکه نیاز به دریافت راهنمایی دارید، با تیم متخصص ماهان شبکه ایرانیان در ارتباط باشید.

The post مزایای خرید استوریج HP چیست؟ appeared first on ماهان شبکه ایرانیان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *